Starter 22.aug

Mandag Tirsdag Onsdag Torsdag Fredag

06:15-07:00
Sykkel
Renate 

Starter 10/10

09:30 - 10:30
Styrke/
Oppstramming
Annette

06:15-07:00
Sykkel
Espen

09:30 - 10:30
Styrke/
Oppstramming
Annette

 06:15-07:00
Sykkel
Elsa/Jan Åge

10.00-11:00

Mor/barn trening

starter i september info kommer 

 

09:30-10:30

Basisball CenterCore

Christopher

10:45-11:45

Aktiv Voksne

Annette      starter 13/10

 

  11:30-12:30
Senior trening
(Easyline salen)
Sven

 

16:30-17:15

Barnetrening

Fra 4år

Annette L

Starter 13/10

 
17:00-18:00
Sykkel*
Håkon
starter 10.10

 

17:00-18:00   

Yoga Flow

Ann Helen

17.15- 18.15 KickB and Burn

Mads

 17:30-18:30

Undomstrening fra 8.klasse

Annette L

 17:00-18:00

Kettlebells 

Karen

starter 7/10

18:30-19:30
BootCamp
Tonje

 18:30-19:30
Pump

Anita

 18:30-19:30
JustDance
KristineS

Starter 21/9

18:30-19:30
Sykkel
Elsa

18.15- 19.15 KickB and Burn

Mads

 
19:45-20:45
Styrke/ oppstramming
Annette
 19:45-20:45
Sykkel
Anne Mette

 19:45-20:45

Powertraining

Jan Åge

19:45-20:30
Basisball Raw
Christopher

 

Vi tar forbehold om endringer.

Forklaringer:

Boot camp: Boot camp er en time inspirert av militærtrening. Gjennom å bruke enkle redskaper og egen kroppsvekt, trenes kondisjon og styrke i hver økt. Vi jobber i sirkel og alene. Dette er en effektiv, hard og morsom time som passer både for gutter og jenter. På  boot camp skal det svettes og slites!

CrossTraining: Styrketime med høy intensitet. Funksjonell og enkle øvelser. Stilles ingen krav til takt eller rytme for å gjennomføre timen.

BasisBall er trening med en medisinball med handtak.  Derfor navnet BasisBall. Ballene finnes i forskjellig vekt, fra 3 til 12 kg.

BasisBall Raw - Basistime basert på funksjonell styrke med BasisBall. BasisBall Raw skal være med på å bygge opp RÅ fysikk og har fokus på å individualisering av øvelser og nivå. Timen er enkel, hard og utfordrende. God trening kommer ikke gratis - her skal du pushe dine grenser.

Kettlebell: Det er en tung kule med et solid håndtak. Kettlebell skiller seg fra tradisjonelle håndvekter ved å være egnet både til styrke og kondisjonstrening. De holdes som regel i en hånd og kan brukes til nesten uendelig antall svin og løft. Du får trent hele kroppen mens du har høy puls og kvitter deg med en masse kalorier.
Alle som skal være med på Kettlebell timen må ta et forkurs. Info når kursen skal være, kommer på weben/ tavle

Styrke/ oppstramming: Vi starter med oppvarming. etterfulgt av pulstopper for å bedre kondisjonen.  Den beste figurforming får du ved å trene. På denne timen trenes hele kroppen. Mage, rumpe, lår, rygg og armene blir sterkere. Denne timen er det også holdnings forbedrende øvelser. Bevegelighetstrening på slutten av timen. Her brukes mange yoga øvelser.
     
Sykkel: Sykling er en gøyal måte å trene kondisjon på. For absolutt alle som ønsker å ha det gøy og samtidig komme i form. Du bestemmer selv hvor hardt du ønsker å trene. Sykling er uten støtbelastning.|    

Just Dance: Danseinspirert time med inspirasjon fra bl.a pop og latin. Timen starter med en lett oppvarming og går over til enkeltstående sanger med ulike trinn til hver sang. Vi trener enkel koordinasjon og kondisjon. Svett og tren til fengende rytmer og morsomme dansetrinn. 

Ungdomstimene: Fra 8 klasse Sykkeltimen på tirsdag  er i gruppesalen. Onsdagstimen er i Easylinesalen/ sosiale rom